Сторінки

Узагальнена інформація самооцінювання 2022-2023

Узагальнена інформація щодо проведення самооцінювання

освітніх і управлінських процесів

Бершадського Будинку дитячої творчості  

у 2022 – 2023 навчальному році


Критерій

оцінювання

Індикатор оцінювання

Рівень оцінювання

(В - високий

Д – достатній

С- середній

Н-низький)

Напрям 1. Освітнє середовище закладу

Д

Вимога 1.1. Наявність необхідних ресурсів для створення освітнього середовища

1.1.1 Відповідність матеріально-технічної та навчально-методичної бази типу/профілю закладу

1.1.1.1. Заклад у переважній більшості забезпечений навчальними приміщеннями для реалізації освітньої та навчальних програм. Усі приміщення закладу використовуються за призначенням

Д

1.1.1.2.  У закладі є достатня матеріально-технічна та навчально-методична база, у тому числі інформаційно-комунікаційні технології, навчально-дидактичне обладнання та матеріали для роботи з вихованцями різних вікових категорій за напрямами позашкільної освіти (у тому числі з дітьми з особливими освітніми потребами)

С

Вимога 1.2. Забезпечення комфортних умов навчання і діяльності учасників освітнього процесу

 1.2.1. Освітнє середовище закладу безпечне

1.2.1.1. Територія та приміщення закладу чисті, упорядковані. Уся територія закладу освітлюється у вечірній і нічний час. Щоденно здійснюється огляд території щодо її безпечності для учасників освітнього процесу. Забороняється доступ сторонніх осіб до приміщень закладу

Д

1.2.1.2. У закладі забезпечується дотримання санітарно-гігієнічних та протипожежних норм

Д

1.2.1.3. Інструктажі/навчання з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій із працівниками закладу та здобувачами освіти проводяться систематично, згідно з чинним законодавством про охорону праці

Д

1.2.1.4. Учасники освітнього процесу дотримуються вимог щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій

Д

1.2.1.5. У разі нещасного випадку керівництво закладу та педагогічні працівники діють відповідно до встановленого законодавством порядку

Д

 

1.2.1.6. У закладі систематично здійснюються заходи щодо формування навичок здорового способу життя та екологічно доцільної поведінки у здобувачів освіти в освітньому процесі, у тому числі через освітні проєкти

Д

1.2.2. Освітнє середовище вільне від будь-яких форм насильства

 

 

1.2.2.1. У закладі розроблено та затверджено план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню).

У закладі реалізуються заходи  із запобігання проявам дискримінації

Д

1.2.2.2. Частка педагогів, здобувачів освіти та їх батьків, які вважають освітнє середовище безпечним і психологічно комфортним складає 60%-50%

С

Вимога 1. 3 Створення інклюзивного освітнього середовища

.

1.3.1. Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору

 

 

1.3.1.1. У закладі забезпечено безперешкодний доступ здобувачів освіти з особливими освітніми потребами до частини  будівель, споруд.

У закладі дотримано принципів універсального  дизайну, розумного пристосування (за потреби)

Н

1.3.1.2. У закладі забезпечується індивідуалізація  освітнього процесу для дітей з ООП шляхом розроблення та реалізації індивідуальних програм розвитку

Н

1.3.1.3. Заклад освіти в повній мірі взаємодіє з батьками вихованців з ООП, фахівцями інклюзивно-ресурсного центру

 

С

Напрям 2. Система оцінювання здобувачів освіти

 

Д

Вимога 2.1 Оцінювання освітніх досягнень здобувачів освіти

2.1.1. Досягнення здобувачів освіти

 

2.1.1.1. Показник участі здобувачів освіти у організаційно-масових заходах закладу становить 100%-80%; області – 30%-20%

В

2.1.1.2. Показник участі та частка  здобувачів освіти у заходах для дітей та учнівської молоді всеукраїнського рівня, частка здобувачів освіти, нагороджених грамотами, дипломами МОН України, національними, державними закладами позашкільної освіти становить 15%-10%

В

2.1.1.3. Показник участі здобувачів освіти у заходах для дітей та учнівської молоді міжнародного рівня становить 4%-3%

Д

2.1.1.4. Кількість колективів, що мають почесні звання «Зразковий», «Народний»-  1

Д

2.1.1.5.Частка здобувачів освіти, які отримали відзнаки та нагороди закладу – 15%

Д

Напрям 3. Педагогічна діяльність педагогічних працівників

В

Вимога 3.1. Ефективність педагогічної діяльності педагогічних працівників

3.1.1. Забезпечення якості освітнього процесу педагогічними працівниками

 

 

3.1.1.1. Педагогічні працівників надають здобувачам освіти необхідну допомогу в навчальній діяльності

В

3.1.1.2. Частка здобувачів освіти, які відповідально ставляться до процесу навчання, оволодіння освітньою програмою становить  95%

В

3.1.1.3.Частка педагогів, які активно застосовують освітні технології, ІК-технології, спрямовані на оволодіння здобувачами освіти знань, умінь і навичок, необхідних для їх соціалізації, подальшої самореалізації та професійного самовизначення становить 70%-60%

Д

3.1.1.4. Упродовж останніх трьох років у закладі впроваджувалася/ впроваджується інноваційна діяльність. Педагогічні працівники ініціюють та/або реалізують освітні проєкти

Д

3.1.2 Організація інформаційно-методичної та організаційно-масової роботи

 

3.1.2.1. Більшість педагогів застосовують в освітньому процесі інформаційно-методичні матеріали, здійснюють розроблення власних освітніх ресурсів. Переважна більшість педагогів мають публікації у фахових виданнях, інтернетресурсах

Д

3.1.2.2. Організаційно-масова робота в закладі здійснюється на належному рівні

Д

3.1.3. Співробітництво педагогічних працівників

3.1.3.1. У закладі на належному рівні реалізуються заходи, що передбачають конструктивну співпрацю педагогів з батьками здобувачів освіти, представниками закладів освіти, громадських організацій на засадах педагогіки партнерства. Аналізується результативність проведених заходів, у разі необхідності вносяться корективи задля налагодження партнерства

Д

Вимога 3.2. Підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників

 

3.2.1. Забезпечення педагогічними працівниками постійного підвищення своєї кваліфікації

 

 

3.2.1.1. У закладі наявна документація про підвищення

кваліфікації педагогічних працівників. Створено репозитарій, у якому зібрано документи, що підтверджують підвищення кваліфікації

Д

3.2.1.2. Атестація педагогічних працівників закладу проводиться відповідно до вимог Типового положення «Про атестацію педагогічних працівників» у черговому та позачерговому порядку.

За результатами атестації визначається відповідність педагогічного працівника займаній посаді, рівень його кваліфікації, присвоюються кваліфікаційні категорії та педагогічні звання, встановлюються тарифні розряди

В

3.2.1.3. Частка педагогічних працівників,

які обирали різні форми і напрями підвищення рівня своєї професійної майстерності – 50% - 40%

Д

3.2.1.4. Частка педагогічних працівників, які брали участь у фахових

конкурсах педагогічної майстерності, семінарах, конференціях, освітніх проектах  ‑  80%

С

3.2.1.5. Частка педагогічних працівників, які мають відзнаки, нагороди,

звання – 20%-10%

С

Напрям 4. Управлінська діяльність

 

В

Вимога 4.1. Організаційно-правові засади діяльності закладу

4.1.1. Забезпечення організації управлінської діяльності

 

 

4.1.1.1. Установчі документи закладу розроблено відповідно до чинного законодавства. Уся документація закладу ведеться на належному рівні

Д

4.1.1.2. У закладі наявна Стратегія розвитку закладу, функціонує внутрішня система забезпечення якості освіти. Розроблено та оприлюднено Положення, що визначає стратегію (політику) та процедури забезпечення якості освіти

Д

4.1.1.3. План роботи закладу на рік реалізує стратегії розвитку, враховує освітню програму, аналіз і результати самооцінювання. До його розроблення залучаються учасники освітнього процесу. Педагогічною радою здійснюється аналіз реалізації річного плану роботи за попередній рік, за потреби до нього вносяться необхідні зміни

Д

4.1.1.4.Структура, мережа гуртків та інших творчих об’єднань закладу повністю відповідають його Cтатуту

В

4.1.1.5.Регламент роботи закладу, розклад занять розроблено з урахуванням вікових особливостей здобувачів освіти

В

4.1.1.6.Наповнюваність гуртків відповідає чинному законодавству. Аналізується динаміка мережі гуртків та кількості вихованців у них за три останні роки

В

4.1.1.7. Керівництво закладом створює умови для діяльності органів громадського самоврядування в закладі та сприяє їхній участі у вирішенні питань щодо діяльності закладу . Створює умови для здійснення дієвого та відкритого громадського нагляду (контролю) за діяльністю закладу

Д

4.1.1.8. У закладі налагоджено ефективну співпрацю з культурно-просвітницькими, фізкультурно-оздоровчими установами, іншими закладами освіти, громадськими організаціями

Д

4.1.2. Забезпечення ефективності кадрової політики

 

4.1.2.1. Заклад укомплектовано кваліфікованими кадрами, вакансії відсутні.

Д

4.1.2.2. Освіта, рівень професійної підготовки працівників повністю відповідають вимогам чинного законодавства

В

4.1.2.3. Керівництво закладу застосовує заходи матеріального та морального заохочення до педагогічних працівників

Д

4.1.2.4. Керівництво закладу створює належні умови для підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників

 

Д

4.1.3. Формування відносин довіри, забезпечення прозорості та інформаційної відкритості закладу

 

4.1.3.1. Керівництво закладу систематично оприлюднює інформацію про діяльність закладу на власному сайті, використовує його як засіб комунікації між учасниками освітнього процесу, представниками державних і громадських інституцій

В

Вимога 4.2. Забезпечення академічної доброчесності

 

4.2.1. Впровадження у закладі академічної доброчесності

4.2.1.1. Керівництво закладу забезпечує реалізацію заходів щодо формування академічної доброчесності, у тому числі через навчання педагогічних працівників. Внутрішньою системою забезпечення якості освіти передбачено механізми забезпечення академічної доброчесності, порядок виявлення та встановлення фактів її порушення, види академічної відповідальності педагогічних працівників та здобувачів освіти за конкретні порушення академічної доброчесності

Д

4.2.1.2. Частка здобувачів освіти та педагогічних працівників, які поінформовані щодо дотримання академічної доброчесності становить 100%-80%

В

 

Немає коментарів:

Дописати коментар