Сторінки

Критерії оцінювання навчальних досягнень вихованців гуртків

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ

ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

БЕРШАДСЬКОГО БУДИНКУ ДИТЯЧОЇ ТВОРЧОСТІ

 

Рівень навчальних досягнень

Критерії визначення рівнів навчальних досягнень вихованців гуртків

Початковий (репродуктивний)

Відповідь вихованця фрагментарна, характеризується початковими уявленнями про предмет вивчення, вихованець виконує незначну частину практичних завдань, технологічних, виконавських  і розумових операцій.

Середній

(стандартних операцій)

Вихованець знає основний навчальний матеріал, здатний виконувати завдання за зразком, у стандартних ситуаціях, володіє елементарними технологічними, виконавськими і розумовими навичками.

Достатній

(аналітично-синтетичний)

Вихованець знає суттєві ознаки понять, явищ, зв'язки між ними, вміє пояснювати основні закономірності, а також самостійно застосовує знання, здатний до розумових операцій (аналізу, абстрагування тощо), вміє робити висновки, виправляти допущення, помилки. Відповідь вихованця повна, правильна, логічна, обґрунтована, хоча й бракує власних суджень. Вихованець здатний самостійно здійснювати основні види навчальної діяльності, застосовувати знання не лише у знайомих, а й у змінених ситуаціях.

Високий

(творчий)

Знання вихованця є глибокими, міцними, узагальненими, системними; вихованець уміє застосовувати їх для виконання творчих завдань. Його навчальна діяльність позначена вміннями самостійно оцінювати різноманітні ситуації, явища, факти, виявляти і відстоювати особисту позицію.

Оцінювання навчальних досягнень гуртківців на кожному занятті має виконувати заохочувальну, стимулюючу та діагностично-коригуючу функції.

 Також беруться до уваги не лише показники виконання навчальних та творчих завдань на заняттях, підсумкових заходах, а й результати участі у масових заходах на різних рівнях: районних, обласних, всеукраїнських, міжнародних.

 



























































Немає коментарів:

Дописати коментар