КРИТЕРІЇ
ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ
ЗДОБУВАЧІВ
ОСВІТИ
БЕРШАДСЬКОГО
БУДИНКУ ДИТЯЧОЇ ТВОРЧОСТІ
Рівень навчальних
досягнень
|
Критерії визначення
рівнів навчальних досягнень вихованців гуртків
|
Початковий
(репродуктивний)
|
Відповідь вихованця фрагментарна, характеризується
початковими уявленнями про предмет вивчення, вихованець виконує незначну
частину практичних завдань, технологічних, виконавських і розумових операцій.
|
Середній
(стандартних операцій)
|
Вихованець знає основний навчальний матеріал, здатний
виконувати завдання за зразком, у стандартних ситуаціях, володіє
елементарними технологічними, виконавськими і розумовими навичками.
|
Достатній
(аналітично-синтетичний)
|
Вихованець знає суттєві ознаки понять, явищ, зв'язки
між ними, вміє пояснювати основні закономірності, а також самостійно
застосовує знання, здатний до розумових операцій (аналізу, абстрагування
тощо), вміє робити висновки, виправляти допущення, помилки. Відповідь
вихованця повна, правильна, логічна, обґрунтована, хоча й бракує власних
суджень. Вихованець здатний самостійно здійснювати основні види навчальної
діяльності, застосовувати знання не лише у знайомих, а й у змінених
ситуаціях.
|
Високий
(творчий)
|
Знання вихованця є глибокими, міцними, узагальненими,
системними; вихованець уміє застосовувати їх для виконання творчих завдань.
Його навчальна діяльність позначена вміннями самостійно оцінювати
різноманітні ситуації, явища, факти, виявляти і відстоювати особисту позицію.
|
Оцінювання
навчальних досягнень гуртківців на кожному занятті має виконувати
заохочувальну, стимулюючу та діагностично-коригуючу функції.
Також беруться до
уваги не лише показники виконання навчальних та творчих завдань на заняттях,
підсумкових заходах, а й результати участі у масових заходах на різних рівнях:
районних, обласних, всеукраїнських, міжнародних.
Немає коментарів:
Дописати коментар